Rode Neuzen terugsturen

Hoe stuur ik niet-verkochte Rode Neuzen terug? 

Indien je niet al je Rode Neuzen verkocht kreeg, kan je deze terugsturen vanaf 6 december. Hieronder lees je de verschillende stappen die je hiervoor moet ondernemen. Heb je toch nog vragen bij het proces, dan kan je een mailtje sturen naar info@rodeneuzendag.be

1. Vraag je retour aan

Let op! Na het aanvragen van een retour, zal je geen opbrengsten meer kunnen storten. Zorg er dus voor dat de volledige opbrengst van je Rode Neuzenverkoop gestort is voor je de retour aanvraagt.

Tussen 6 en 14 december vind je de retourknop in je persoonlijke account, onder het tabblad 'Mijn bestellingen'. Door hierop te klikken, kan je de retour aanvragen van één of meerdere bestellingen. Voor iedere bestelling met niet-verkochte neuzen dient een retourlabel aangevraagd te worden. 

 

2. Je ontvangt je retourlabel

Het is belangrijk dat je per bestelling waarvan je neuzen wil terugsturen een apart retourlabel aanvraagt. Na maximum drie werkdagen ontvang je van ons je retourlabel op het e-mailadres waarmee je de bestelling plaatste. Print het retourlabel.

 

3. Maak je pakket klaar voor retour

Verpak de terug te sturen neuzen in een stevige doos die goed is dichtgeplakt.

Wil je per bestelling meerdere dozen terugsturen, dan maak je hier één pakket van, bijvoorbeeld door ze aan elkaar te plakken met tape of in één grote doos te steken.

Plak het retourlabel op het pakket van de juiste bestelling

 

4. Breng je pakket naar een GLS Parcel Shop

Klik hier om je dichtsbijzijnde GLS Parcel Shop te vinden. Laat de barcode van het retourlabel scannen en geef je pakket kosteloos af. Terugsturen gebeurt verder via GLS!

 

5. Klaar! 

Zodra wij het pakket ontvangen, sturen we je een creditnota voor de geretourneerde neuzen en is jouw bestelling afgehandeld. 

Rode Neuzen Dag is een initiatief van VTM, Qmusic en Belfius